tisdag 19 maj 2009

090519

Hej bloggen, har nyss kommit in och känner bara att jag måste skriva av mig lite grann..
Håller på att plocka iordning till imorgon, åker ju till höga kusten över dagen och kollar på ett gymnasium, rätt intressant. Så jag och pappa var och köpte lite gotta förut till bussen, hehe.
Iallafall så ska jag ta och slå Fatima en pling nu, plugga lite mer och läsa favoritbloggarna! Sedan ska jag faktiskt ta och kika på mtv innan jag sussar, och just ja, ska också fortsätta läsa "som min egen skugga" riktigt intressant bok och spännande.. Vågade inte läsa nåmer igår kväll för det blev lite för läskigt, haha.
Imorgon går bussen halv nio, jag som egentligen hade sovmorgon till elva! tärt? ja, något! Men jag överlever, antar jag.
Dessutom tror jag att det blir en beställning på en mörklila bikini inom kort, riktigt snygg från Nelly.
Men nu måste jag springa upp till Julia och hämta min mp4-sladd så jag har något att lyssna på imorgon on the buss! HÖRS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar