fredag 15 maj 2009

ÄLSKAR


Åhh.. Jag blir alldeles till mig. Jag älskar bara de här tubklänningarna!
Den första är min absoluta favorit, lite annorlunda sådär och bara älskar mönstret! Kostar 599, från Nelly.
Den andra är färgen så snygg! Speciellt om man har lite bränna till, helt perfekt. Kostar 469 kronor, från Nelly.
Den sista är dock mer lite "partystil" än för skolavslutningen enligt min smak, men bara älskar den. Kostar 599 kronor, från Nelly som sagt. Funderar på att beställa någon till skolavslutningen, får se hur jag gör. Beror också på om jag hittar något här hemma, fast det lär jag nog inte göra (så kräsen som jag är, hehe.)
De här underbaringarna är iallafall från Nelly som ni läst, alla tre och inte för nå dyrare priser.
Helt ok tycker jag, men får se om jag beställer någon. Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar