torsdag 14 maj 2009

Hallå.
Ligger i sängen med Julia och har suttit och lyssnat på musik och bara pratat ett bra tag nu. Var som sagt hemma från skolan idag, men vid två gick jag och mötte Julia i skönsberg. Åkte senare och tog oss ett dopp på alnöbadet, riktigt skönt må jag säga! Längtar efter riktigt sommarväder så man kan börja bada ute och steka i solen. Sen skulle vi egentligen sola men hade verkligen ingen ork, så vi tyckte att vi varit så hurtiga på badet att vi förtjände paj! Så det gjorde vi. Jaja, imorgon ska jag iallafall upp halv sju.. Juia ska ju till skolan, dock är jag ledig, wiho! Så då springer jag bara ner till mig och fortsätter sova, om jag lyckas somna om! Imorgon får ni kanske någon bild från idag, om ni har tur! För nu ska vi sussa, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar