tisdag 5 maj 2009

plugg, plugg och plugg

Sitter nu och har precis pluggat färdigt! Härligt! Är alldeles slut utav skolan och skolless så jag vet inte vad. Men nu har jag iallafall skrivit klart engelskarecensionen och pluggat lite till engelska (ämnet jag har mest problem med). Men fick reda på utav min lärare idag att jag verkligen skärpt till mig med engelskan under vårterminen. Så otroligt skönt att höra! Bara att satsa mot de högra betygen då, inte bara nöja sig med ett G. För övrigt var jag och fatima in till syon idag, pratade om lite gymnasium osv. Funderar starkt på samhälle - juridik, med tanke på att jag länge velat bli advokat. Även handel ligger och lockar. Skönt att det är ett år kvar iallafall, verkligen inte redo att välja nu och det ska bli skönt att verkligen satsa gärnet i nian, dock kommer det bli riktigt tufft. Jaja, nog om det. Vädret ute är så otroligt tråkigt! regn och grått, usch. Vill ha sol och sommar, som det var i ett par dagar.. Men nu måste jag skynda mig, ska på uc ett tag och kika vilka som är där. Skriver något ikväll eller imorgon, hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar