fredag 15 maj 2009

Myser i mjukiskläder framför tven och har nyss kommit hem. Varit en lång dag idag, känns det som iallafall. Gick hem från Julia imorse när hon skulle till skolan och somnade om när jag kom hem, så jag sov till elva ungefär. skönt! Gick på möte vid två och gick sedan med Andrea och häftade/tejpade upp "annonserna" eller vad man ska kalla det. Senare var jag hem en sväng och käkade kycklingsallad. Drog sedan ut igen med lite folk och nu sitter jag här, riktigt skönt att bara ta det lungt faktiskt.
Imorgon åker jag till Julias stuga, runt tre ungefär. Är där till söndag, men kommer endå att uppdatera såklart!
Jag vet att jag börjat uppdaterat dåligt, ledsen för det. Bara det att tiden rinner bara iväg på dagarna så det är svårt att hinna, men som sagt ska jag försöka bättra mig!
Nu ska jag fortsätta att se på one three hill och äta lite chips, hehe. Inte bra, inte bra, men ibland får man faktiskt unna sig! Ha det bra och sov gott, så hörs vi senare eller imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar