torsdag 7 maj 2009

Sitter hemma hos Julia nu, ligger i sängen och pratar ut. Vi ska väl snart göra iordning något att äta, tror vi ska steka schnitzel och göra pommes frites. Det blir supergott! Förövrigt har hela dagen varit allmänt seg. Var och simmade en sväng förut också, superskönt faktiskt. Bara det att man blir så otroligt trött efter... Och en sak jag störde mig riktigt mycket på idag, var att vissa bara inte kan stå för det dom gör. Det kan vara svårt när man ångrar något, men man skyller fan inte på någon som inte gjort nått.
Sen satt jag och Agnes och pratade om kläder, så kom jag på så enormt mycket jag verkligen vill ha. En jeans + en vårjacka (jeansjackan från MQ och vårjackan från H&M), tre olika linnen från gina tricot, ett par gladiatorer från d.n.a, ett par gladiatorer från office och ett par från din sko.. Har helt ärligt blivit kär i gladiatorer, jag vet inte varför. Men jag bara älskar dom! Får ta och shoppa någon dag! Man blir så pepp inför sommaren, man vill bara ha massa sommarkläder och har hittat tre nya bikinisar också kom jag på. Jaja, ska inte sitta och tycka synd om mig själv för att jag inte är miljonär, ska försöka göra nått åt saken istället! Haha. Nu ska jag och Julia gå och göra mat, ha det bra så hörs vi antingen ikväll eller imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar