tisdag 26 maj 2009

Snygg outfit!


Har nyss ploggat kemi till provet på torsdag, skönt att ha gjort det mesta!
Övrigt idag har jag hunnit varit på birsta ett bra tag med Andrea.. Detta fick följa med hem.
Älskar dom två tlllsammans. Först tunikan från Gina tricot, vit med fem nitar längs bröstet. Har börjat gilla lite mer "punk" hehe. Den kostade 129 kronor! Gah, så blligt =) blev glad. Sen leggingsarna, fest de köpte jag för någon helg sen men dom har inte kommit till någon användning, även de från Grina tricot fast för 199 kronor tror jag, inte helt säker.
Men det är ju så snyggt tillsammans! Sen skulle inte ett par skor jag såg på scorett vara fel till.. 749 kostade det, men så underbara! svarta med kanske 10 cm klack, lite "gladiator" stuk över de fast endå inte, plus en massa nitar! älskar bara dom, men min budget räcker inte till allt.
Nu ska jag duscha och fräsha till mig, så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar