tisdag 12 maj 2009

Skor, skor och åter igen SKOR

Just ja! Var ju inne i stan på en liten shoppingrunda i lördags, blev totaltförälskad i så mycket skor! Jag ville bara ta med alla hem, åh... Skor måste vara en sak av det bästa som finns, jag menar, det påverkar utséendet så mycket vad man väljer för skor! Ni ska få se tre av alla par jag blev helt kär i, de som är mina absoluta favoriter:


Ett par helt underbara sandaletter! Dock är det 15 cm hög klack.. Hehe.
Men skulle absolut lära mig att gå i dem om jag fick dem.
Finns på butiken Scorett, 750 kronor.

De här härliga skorna med inslag av "punk" är så otroligt snygga!
Bara älskar dem, finns på d.n.a, 399 kronor.

Och dom hära är nästan mina favoriter, titta bara så söt dom är!
Åhh... Så underbara. De kommer iallafall från d.n.a de också, för 399 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar