tisdag 5 maj 2009

right now


Kom nyss hem och sitter nu och lyssnar på tommy reeve - i'm sorry. Så himla fin låt som går rätt in i hjärtat, stämmer in så himla mycket. Iallafall, var ju bort på uc som sagt, var lite folk där, satt och kände verkligen vilka otroligt bra vänner man har (iallafall dom flesta.) Men jag tror jag har lärt mig och insett nu vilka mina riktiga vänner är, jag hoppas det iallafall.
Men nu måste jag titta runt på google eller någonstans vad eiffeltornet har för mått (?) var något på tekniken, jag och Fatima ska tydligen bygga ett eiffeltorn.. Haha, vet ju hur det kunde sluta.
Men nu ska jag gå och ta en lång, varm dusch. Sedan ta mig lite yogurt och sätta mig och kika på tv tänkte jag, samtidigt som jag ska läsa lite engelska. Trots att jag är så otroligt dålig på att göra flera saker samtidigt, men hur lätt är det egentligen? Att titta på tv, läsa engelska, så får man nått gulligt sms och måste verkligen svara, så vipps är klockan tolv, ett och man har inte ens tittat i boken? Jo det är så det brukar sluta. Så jag får väl ta och göra en sak i taget troligen. Iallafall, nu ska jag springa in i duschen! hörs

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera