lördag 23 maj 2009

härlig lördag!

hallå bloggen, kom nyss in och har varit ute hela kvällen med Andrea och några.
Drog ner mot stan vid sju, åtta någon gång och vdare till David. Var där ett tag och sen satt vi och snackade med Jonte, Eggah och Olof ett tag. Hann käka glass på donken också, skitchill!
Sen när vi skulle hem träffade vi Linnea, Madde och Johanna. Satt och snackade om allt och inget, helt underbara människor säger jag bara! En helt ok lördag, en lördag jag verkligen behövde. Nu väntar mtv och sängen, ska bara kika klart här på daotrn. Puss!

Btw sitter jag och funderar på hur jävla besviken en viss person nyligen gjort mig. Mår rent ut sagt piss just nu, ÅH, ditt jävla svin. Du vet vem du är och jag hoppas du läser och tar åt dig, vlket du inte lär göra. Nästa gång vi träffas läju du bara låtsas som att allt är som vanligt LIKE ALWAYS. Din idiot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar