tisdag 19 maj 2009

Stress...

Gud vad jag är stressad nu! men jag kände endå att jag måste hinna slänga in ett inlägg innan jag fortsätter. Skolan var väl ok, tärt endå. Som vanligt, men jag gör mitt bästa.
Just ja! glömde berätta för er att jag funderar på juridiklinjen, eftersom min mamma tycker att jag skriver så bra så tipsade hon mig om det och jag började tänka efter. Jag gillar ju att skriva, så varför inte? men jag får se hur det blir, trots allt ett år kvar.
Efter skolan åkte jag på birsta en sväng, köpte ett par nya leggings (helsvarta) eftersom det gick hål i mina idag. Åkte därefter hem och pluggade! Har så otroligt mycket under dom här veckorna som är kvar. Riktigt tärt! Skönt med en lite slappare dag imorgon iallafall, nej nu måste jag fortsätta med so:n, vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar