måndag 18 maj 2009

trött, sängen väntar.

Sitter här och håller helt ärligt på att somna vid tangentbordet, har läst klart paows, kissies och kenzas blogg nu så nu är jag nöjd! Kikat lite på bdb också och fortsatt letat klänning till skolavslutningen. Men det är alltid NÅTT. Fel färg, tyg, modell eller vad som hellst. Blir så less, åh! Får snart ett litet utbrott här för mig själv.
Min dag har förövrigt gått ganska bra, iallafall om man specificerar sig på skolan. Fick tillbaka min bokrecencion på engelskan, MVG -, snacka om att jag vart stolt! Svenskan och de andra lektionerna flöt bara på som vanligt. Skönt att det bara är imorgon kvar sen har vi ett litet "minilov" hehe, eller vad jag kallar det iallafall.
Nu har jag nyss kommit hem och hunnit fika, ska snart krypa ner under täcket och kika på tv, och ja, det blir nog mtv. Eftersom det är viva la Bam! Är jättetrött, blev inte mycket sömn inatt. Kunde inte slita mig från alla gulliga sms, tven och det gick verkligen inte att somna. Så 4 timmars sömn fick räcka för mig inatt, puh..
Nu ska jag kila iväg och tvätta av mig sminket och fixa till lite granna, sedan krypa ner och mysa!
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar