lördag 23 maj 2009

utgång eller?

Gårdagen var helt ok, men otroligt jävla kylig.
Började med att jag for ner på stan med Andrea och pratade med vår frisör, Eva.
Vi funderade på att slinga håret, blonda slingor, som vi gjort ett bra tag nu men hon tyckte inte det. Hon sa att vi skulle bli besvikna om vi gjorde det, eftersom slingorna kunde bli gulaktiga eftersom hon inte vet vad vår grundfärg på håret är.
Sen åkte vi hem och käkade, fixade oss lite grann. Sen runt åtta kom David och hämtade oss, vi for till petters. Det var sagt att det skulle va "folk" där, men det var förjävla dött. Samma gamla vanliga folk och jag höll på att frysa ihjäl! så jag och Andrea drog oss hemmåt tidigt och myste för oss själva. Sen sov hon här och vi hade asroligt igår för oss själva, eftersom våran humor! haha.
Sen imorse åkte jag ner på stan med mamma och träffade Jenny, Adrian och Kicki. Vi gick runt och kikade och tog oss sedan en fika. Mysigt. Förövrigt åker jag upp till Jenny i helgen och partajar! Riktigt mysigt.
Nu ska jag och Andrea dra någonstans, vart vet jag inte. Men det läju visa sig, skriver senare eller imorgon! Hare, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar