måndag 11 maj 2009

Skitsnack och rykten.

Varför ska vissa har mer rättigheter än andra? Det är något jag inte förstår. Som nyss, en person som jag inte vill nämna namnet på vräkte ur sig att jag måste vara psykisk sjuk och hade massa fördomar. Varför då? Personen känner mig inte direkt så jag förstår inte hur hon bara kan sitta och kalla mig för en massa saker. En psykisk sjukdom är inget någon önskar att ha, det är hemskt att bara tänka på att folk bara vräker ur sig vad som hellst. Nu tog jag inte åt mig eftersom jag vet att jag inte är det, men tänk den som gör det då. Den stackaren som tar åt sig, vad händer med den? Den kanske blir psykisk sjuk bara p.g.a. en person som måste sitta och klaga och yttra sig åt andras liv bara för att den inte har något bättre för sig. Blir bara så less på sånt, skitsnack. En annan sak som irriterar mig är rykten, falska rykten. Nyligen fått reda på att det gått runt snack om min kompis (nämner inga namn när det gäller sådant, dem förblir anonyma) och hon vart väldigt sårad. Så jag blir så otroligt förbannad, snacka om avundsjuka fjantar som bara försöker vara "tuff" genom att snacka skit och sprida rykten. Rent ut sagt - så jävla töntigt! Jag menar, saker som endå inte är sanna och kommer aldrig bli det heller, varför ska det gå runt för? För att folk ska skratta åt något de TROR är sant. Ja, kan inte ens hitta en andledning till det. Så börja bete er som folk ni som håller på, för ni kommer aldrig vinna på att hålla på som ni gör.

För övrigt sitter jag och myser i ett par mjukisar och en stor tröja, lyssnar på lite chill musik och har nyss fikat. Sprang en sväng förut, riktigt skönt. Var ett tag sen nu, måste börja springa oftare!!! Hehe. Men nu ska jag titta på cribs, sen får vi se vad jag gör, läju bara slappa framför mtv. Vill också säga förlåt för att det blivit dåligt med bilder nu, men det har en andledning. Glömde nämligen sladden hos Julia i lördags.. Men den ska jag hämta imorgon förmodligen! Så ni får stå ut. Jaja, tv:n väntar. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar