tisdag 12 maj 2009




Min älskling och jag på bild.
Hej bloggen, ledsen att jag inte bloggat något idag men verkligen inte haft någon ork!
Vaknade för sent, tjugo över åtta ungefär så det va bara att klä på sig och käka frulle lite snabbt för att sedan gå till skolan. Kom bara fem minuter sent så det va tur iallafall. Myste med Fatima under skoltiden, men vi slutade tolv. Olyckligtvis brände jag mig på hk:n. Skulle ta i ett galler som tydligen nyss hade tagigts ut ur ugnen vilket jag inte visste, så jag tog i den och det gjorde riktigt ont! så jag åkte hem på en gång och hade ruggigt ont i handen, så jag tog mig en tupplur och vaknade runt fyra. Sen var jag slö sen dess, sprang upp till Julia en snabbis bara för att hämta kamerakabeln så jag kunde överföra bilder, ÄNTLIGEN! klarar mig inte utan den. Så jag ber om ursäkt för att ja inte bloggat något idag, men det får ni ta. Nu ska jag kila iväg till tvrummet och kika på tv med mamma och pappa och mysa med dom. Världens bästa föräldrar!


Hörs imorgon eller senare, Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar