torsdag 14 maj 2009

Förkyld och slö..

Varit hemma idag och igår från skolan, är slö och är förkyld. Usch, hatar att vara sjuk! Igår var jag iallafall på möte igen, ang. Afrika. Jag tycker att de flesta föräldrar som var där verkade angagerade iallafall så det är bara att hoppas, dock inte för mycket. Imorgon ska jag och Julia på möte igen klockan två, eftersom vi också har hand om ansökningen (dock tillsammans med Hans och Madde) Det ska ju förmodligen bli i november på novemberlovet och en eller två veckor till, vi ska vara borta i 2-3 veckor. Superroligt!
Idag blir det att bara chilla hemma, så vitt jag vet. Får se om jag hittar på något annat om jag piggnar till. Ska ta en dusch och så snart, det brukar göra en lite piggare iallafall!
Sitter också och tittar på några filmer på mig och Donna, min förra medryttarhäst. Saknar ridningen nått så jävulskt, usch va tråkigt det är att bara sitta här vissa dagar. Sitter och kollar runt efter någon, men aldrig någon som passar mig speciellt bra.. Nog tjatat om det, nu ska jag som sagt hoppa in i duschen och fixa till mig!

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar