torsdag 21 maj 2009

Var i nordvik hela dagen igår och tittade på ett gymnasium, rätt mysigt eftersom jag är hästintresserad. Men jag tror nog endå det blir samhälle jurudik eller journalistgrejset. Får se, det är ju trots allt ett år kvar!
Idag har jag och Andrea bara tagit det lungt, åkte ner på stan en sväng. Hittade två klänningar som var helt OK, kanske blir någon av dem till skolavslutningen endå!
Och just ja, nästa vecka blir det en till piercing för min del, i tungan. Längtar, dock inte till smärtan. Buhu.. stackars Frida. Men man dör ju inte iallafll, det är ett plus!
Jaja, nog tjatat. Nu drar jag ner och käkar med Andrea, sen får vi ser vart det bär av ikväll!
Imorgon blir det nog norra, rätt mycket folk som ska dit ryktas det om.
Hörs senare, kiss and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar